Mine Space Quote Entry
generasi duaribusebelass ;)
Wednesday, January 19, 2011
okayy, betul. saya sekarang hidup dalam satu generasi. generasi itu diberi nama duaribusebelass. dan saya rasa generasi inilahh yg akan menentukan masa depan. jadi..

sikap harus DIUBAH
matlamat hendaklah TERCAPAI
visi dan misi hendaklah DICORAK
usaha perlulah DITINGKATKAN
cinta haruslah DIHAPUSKAN

wahh !
aneh, hari ini, aku menulis bagaikan hendak menulis novel. HAHA. walau bagaimanapun, percintaan harus ada ! cinta kepada Allah, Rasul, agama, ibubapa serta RAKAN. ya! saya sayang anda semua. KAWAN sajalahh. tapi, saya ada kekasih baru. WAHH !. namanyaa dirahsiakan. untk pengetahuan semua, saya akan berjumpa dengannya pada akhir generasi duaribusebelass.

baiklahh.

saya terpaksaa memberitahu namanyaa. Namanya ialah muhammad SIJIL PEPERIKSAAN bin MALAYSIA ! singkatan SPM. okayy. sayaa tahu, semua kenal kan ? maklumlah, bercinta dengan YANG TERKENAL mmg payah. HAHA. okayy. sampai sini saja coretan saya.

p/s : sumpahh, ayat aku POYO gilaa !! okayy, hari ni jee nak poyo OKAYY. jgn nak ejekk! i dont like it,



assalamualaikum ;)


OlderNewer
/>