Mine Space Quote Entry
fobia cinta ;|
Monday, February 28, 2011

"Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta"


fobiaaa betul la dgn mee cintan ni. HISHH -_-" okayy ! serious pleaseeeeee, FOBIA dengan cinta, ceyhh, konon, dulu, aku kenee penampaq kot dgn boyfriend, HAA ! blahh ! kalau berani tampaq aku, aku tendang kasi hg mati !

okayy, thats not the point, byk sgt aku tgk org bercinta ni PELIKPELIK semuanyaaa. ada yg MANJAAAAAAA sgt ! ada yg GEDIKKKKKK sgt ! ada yg HIPOKRITTTT gila . okayy, kita masuk satu-satu point dulu :

ada yg MANJAAAAAAA,
okayy, MANJAA, HAHA, geli aku mndengarnyaaa, MANJAAA , takkan korg semua xfaham kott. alaaa, pasangan yg manaja ni mcm kalau sorg tuu TAKMESEJJ, sgp uhh si perempuan nii nangesss, Ya Allah, HAISH, bende kecik la, padahal tiaptiap minggu boleh jumpa kan ? tiaptiap hari boleh mesej, call dan segalaaa, kaaan ? takyah la pasai bnde kecik jaaa, hampa bazirkan air mataaa. okayyy ? AKUU TAK ! jgn TUDUH EYHH ! okayy, next, next ..

ada yg GEDIKKKKK.Italic
HA, yg nii terlampau GEDIK, biar kita mengambil contoh seperti seorg perempuan ni naik motor dengan laki. HEHH, takda adab langsung, naik motor dgn boyprenn nak peluk2, BLAH ! kau melayu kee weyy ? SERIOUS kau pyee IC Islam ? maluu je la woyyyy. kalau nak peluk sgt, KAWEN laaa. ni buat tambah dosaaa jaaa, dah la motor tuu OPEN, every each person can SEE ! OHHH, mybe korang sajeee cari populariti kot, kan ? HAHA, MENGAKU JAAA LA !

ada yg HIPOKRIT,
okayy, part ni BEST sikit. ini mybe salah satuu yg membuatkan org fobia. HEHH, ye laaa, HIPOKRIT, depan lain, belakang lain. okayyy, ala, macamm tandaass awam laaa. luar, BUKAN MAIN CANTIK DIHIAS "JAGA KEBERSIHAN". bila masuk, HEHH HAMPEH, kan ? mcm tuu la manusiaa. EHH ? sory akuu tersamakan manusia dgn tandasss, OKAYY, abaikan, the point is, bila sesorg tuu jatuh cintaaa... mulamula mmg la saling CINTA, ceyhh, setiap MASA SMS, BLAHH, banyak duit korg nak top-up kan ? HAHA, bila dah lamalama tuuu makin luput kan ? BETUL TAK ? ehhh, boleh kira laa berapa ramai yg couple dr skolah mngh sehinggaaaaaa ke jinjang pelamin, KAN , KAN ? nak couple tuuu, BIAR MATLAMAT SAMPAI KAWEN<>

okayy, serious aku ckp, akuu malas nakk laayannn kerenah manusia-manusia yg FALL IN LOVE laa konon. HEHHH, maaf yee, entry aku kali ni panjang. HEE ^___^ bebel jee pnjg, yee la perempua ni diberi ANUGERAH pandai membebel, kan ? HEEE, okayyy, till then, TUDLES !








assalamualaikum ;)

Labels: ,



OlderNewer
/>