Mine Space Quote Entry
sambungan Bieber (:
Monday, April 25, 2011


sambungan BIEBER .

sorry guys kalau entry aku sblm ni telah menyentuh hati korang. CEWAHHH. tp, stakat ni xde lagi yg telah meluahkannyaaa .

HAHHA (:

nwayy. entry ni adalah smbungan bagi entry ni. okayy. taww dah , ayat tunggang kuda.

keesokan hari setelah aku post entry bieber tu, aku tgk byk lagi comment manusia yg menyatakan ketidakpuashati-an mereka. CEWAHHH.




lihatlah ! dorg kaitkan dengan surau pulak. HADOYY.
berkaitan dgn sembahyang pulak. hm.
-no comment-


okayy, comment yg kat ats ni yg terakhir mmg melampau.
tetibe dia kaitakan dgn perlakauan si tukang buat status,
Ya Allah, bila peperangan ni nak habes?


satu comment je yg aku SUKA :

"apa ni tak baik gaduh ini nak2 lagi pasal nabi berdoasa taw"



kan, kan ?
setuju-lah sangat dgn di- pengomen ni.

okayy. aku nak tutup tirai skrg,
SEBABBB,
nanti bkn kat status tu jee yg gaduh,
satgi sekali blog-2 aku ni kene hack,
HAMEKKK.


thanksss (:

******
tudles





assalamualaikum (:

Labels:



OlderNewer
/>