Mine Space Quote Entry
aku punyaaa pasal lah !
Saturday, June 18, 2011
PHOTOGRAPHER


derr, kau jeles kee aku nak jadi photographer ?
kau jeles ke aku ada DSLR?
aku bukan berlagak derr.
KAU TUU @#$%^&*()
ERGHH
Kau pendengki sedunia kan ?


"weyy, kau igt dgn D3100 yg kau ade, kau igt boleh jd photographer ke der?"



derr, kau dengki apapasal HA ?
sbb kau takde DSLR ke ?
atau,
sbb kau bkn kawan baik dgn aku?
atau,
sbb kau xdpt nak pgg DSLR aku?
atau,
sbb kau mmg PENDENGKII LAAA?

statement kau mmg betul2 buat akuu panass dohh.
sabo je lahh ~





#to : PENDENGKI

aku tauu aku ade D3100 jeee, bukan D7000.
tapi tak salahkan nak mulakan cita2 aku dr bwh.
habess tu kalau org miskin nak jadi Perdana Menteri,
takkan kau nak ckp "der, kau igt dgn pndptn kau, kau boleh jd PM ke ?"

derr, nak seribu daya, taknak seribu dalih,
tolong, jangan jaga tepi kain orang.

PENYIBUKK + PENDENGKI.

Labels: ,



OlderNewer
/>