Mine Space Quote Entry
PLKN's story. BHAHAHAH ;D
Thursday, July 14, 2011

assalamualaikum ;)


okayyy, sepertimana yg anda tahu, *ecececeeeyyy, minggu ni sering meniti dari bibir ke bibir remaja berusia 17tahun mengenai PLKN.

STOP !
teruskn dgn mggunakan bhasa PASAR ;)

mood akuuu takk tentu arah minggu ni, aku cek hari Isnin, pukul 1. 23a.m, aku hantar guna SMS lahhh. dannnn smntraa tunggu tuuu, aku tertidoq. HAHAH. sbnrnyaa bukan TER, tapi mmg TIDUR. HAHAH ;D and, time aku tgh sedap ja air liur melelehh (toksah duk bt geli, mcm hampaaa xpernah keluar PETA MALAYSIA kan?) -,- adaa satu getaraan, aku xpastilahhh sama adaa akuu hidup ke tak. Rasa-rasa aku dalam pukui 2.48 kot dan aku pun baca SMS tuu, dan mgtakan akuu xdpt PLKN. then, aku terus smbg tudur mcm org takdak perasaaan. Yang bestnyaaa, bila aku bgunnya esok pagi, aku tgk SMS tuuu, aku bolehhh melompat-lompat. BHAHAHAH. bilaaa hari Selasa, which is hari tuu sekolahh, semuaa duk sibuk tyaaa. HAHAHA. tp ygg buat aku menggeletar bila Syafiqa bagitahu aku yg selalunyaa SMS tuu xtepat. HA SUDAHH ! aku dukkk berdoalahhh and time AddMath, aku, Farhana, Syafiqa pergi ke lib utk semakkk. serious aku ckp, internet sekolahh LEMBAB. HAHAH ;D andd, keputusannyaa, aku takdapat. WEHOOOOO ^^, on the next day pulak, membe aku si Farhana bagitahu aku yg PLKN renew semulaaa semua namaa tuuu. ERKKK. dia selalu bagi aku ketaq lutut pagi-pagi. adoyyy. kelas aku ada 2org yg dr xdpt, terus dapat. DAMNNN. and fyi, harii ni baru aku beranikan diri nak bukak web PLKN, and harinii la 1st time web PLKN boleh bukak ^^,

tudiiiaaaa panjangg tak ESSAY aku ? -,-

antaraa manusia yang dapat :
*KELAS AKU
-Boo
-Say Ying
-Joan
-Gim Xuan
-Priyaa
-Loges
-Michelle

*KELAS LAIN
-E'zzati
-Anis
-Alia
-Lalith
-Komathy
-Wern Ching
-Amalina
-Sharmini
-Anuja
-Vanisha
-Putty
-Yusma

*SEKOLAH LAIN
-Shazreena
-Izzah

yang paling bestnyaaaaaa, KELASS AKU SORG PUN TAKDAK MELAYU YG DPT ;)
cayaaaaaalaahhhh.

bilaa fikir balik, rasa rugi punn adaaaa. tp biarlahhhh. lebih baik aku p cari kerjaaa ^^ berganda2 duit aku dpt. bolehh beli DSLR lagi. PERGHHHH !






Assalamulaikum ;)



Labels: ,



OlderNewer
/>