Mine Space Quote Entry
Sahur #2 + Puasa #2
Tuesday, August 2, 2011
AHAA !
hampir terlupa untuk menceritakan perihal pada hari ini. HIHI.

so, pagi pagi bangun sahur mcm biasa. sahur makan dgn abah jeee. yg lain semua sahur awal. tudiaaa, dorg kuat kann ? HAHAH ;D lepas makan, tidur balik. kan aku ada ckp, lepas sahur nak study la segalaaa bagai kan ? bila lepas makan mmg rasa mgantuk laaa. sbb tidur pun pukui 130. so skrg ni pukui 1115, nak tidur pukui 12 ! HAHAH ;D

puasa hari ni mmg penat, dah laa ada kelas tmbhn, mmg aku tak ada energy. HAHA ;D terbaring jaa time belajar ekonomi. FUHH, balik2 mmg tidur teruss lahh. bila dah ptg, ummi kejut ajak p bazaar, aku onn jeee, tapi aku ckp dgn mak aku, kasi aku tidur lagi 10 mnt, tup-tup bila bgn tidur tgk ummi dah siap. ADOYYYY. ini mmg kes nak tinggai aku, bilaa akuu buat2 tak bermaya, ummi terus keluar p bazaar. OMGOMG, sampaii hatiimuuuuu -,- HAHA. lek lu, puasa ada lagi 28 hari ;)

so, malam, mmg aku study lerrr. SEJARAH + BM. HAHA, BM ? -,- tak pernah study BM. HAHA ;D actually buat HW Komsas, so alang alang study jeerr lah kan ;) so now, aku dah penat study, makan. nak tidur ! EH ! roti pita aku tak makan lagi -,- sial. k. kbye. TUDLES !






ASSALAMUALAIKUM ;P

Labels: , , , , ,



OlderNewer
/>