Mine Space Quote Entry
hora horaaa ^^
Saturday, December 3, 2011



Assalamualaikum and Hello




cerita pasal time SPM aku tak habis lagi, err, hari tu aku boleh enjoyy lagi padahal esoknya EXAM ! kikiiiki. disebabkan ummi gila novel, dan merupakan seorang yg suka membaca novel, AHH BEZA BETUL DGN ANAK DIA :* hihi, ummi paksa aku tgk wayang dgn dia. WAHH ? siap ugut ugut ckp dia pergi tgk sorg. AHH, no. mana aci ! last-2 pergi leeee. waa cakap luu, Ombak Rindu sedihh duhh, tapi aku takdee le sampai ngis. kihkihhhh.


okayy, cerita pasal aku baru habis SPM ni,
WEEEEEEEEEEEEE, seronok baq hang ! habis habis jee exam, terus serbu abah suruh dia ajar bawak keretaaa, WOOOO. tapi mimpi je la nk dpt lesen. ummi abah suruh guna duit sendiri. sobss :'( bendee ni lagi sedih aku dgr dr tgk Ombak rindu. Gila, nak cari kerja ? EEEE. nak kerja apa ha ? ha ? ada hatiiiii. duit takda, tapi berangan nak pergi ipoh pergi jumpa si Syai ! AHHHHH ! SYAIIII ! tlg aku.


dari semua exam yg akuu dapat paper 2 Ekonomi dgn Akaun paling susah. AddMath toksah ceritaa lerrrr. EIUUUUU. okayyy. dahhh. kbai !




Tudles and Assalamualaikum

Labels: ,



OlderNewer
/>