Mine Space Quote Entry
tragedi :O
Monday, December 19, 2011
tragedi? WOAAAA

Assalamualaikum and Hello :)


cehhh, tajuk gempak habis. tapi mmg harini gempak habis. I mean 'GEMPAK' habisss. al-maklumlah lepas SPM niii, ape yang aku patut buat ? hm. HM. daripada harituu lagi, perkataan HM tak habis habis aku type, hm, itu perkataan ke ? -____-


budak habis SPM tak igt dah, sorry.



btw, harini, umi pergi ke Penang. lepas balik Indon, pergi penang. tak habis aku nak hora hora dgn dia. CEHHH, aku mmg anak mak. korg pun, jgn tipu aku XD kfine, berbalik kpd topik TRAGEDI, ERRRR. sebenarnya bukanlah tragedi pun. ianya hampir menjadi tragedi dan dalam erti kata lain, Almarhumah. Astaghfirullahazim :']


Alhamdulillah, ajal aku bukan hari. bencana ini bukan utk aku. HAHAAH ;D okay, maaf, aku cerita ni yo'yo'o je, padahal takde la HEBAT sgt sampai aku nak kecoh mcm ni. WELL. HAHAHA ;D pagi, bangun awal. pukul 9, okay dok ? selalu pukul 11. AHAHA ;D ye laaaaa, aku mmg anak dara, aku mmg patut bangun awal. ERKKK :o biarlahh, sukati aku. asalkan solat tak tinggal and tak ganggu hidup korg XD


tadi balik kampung sat, which is berapa kilometer jee dr rumah, haha. bila sebut kampung, si Yus tergelak-gelak. kfine, tahu la kampung aku dkt dgn rumah hg. teringin jugak aku sebut kampung ^__^ main main dgn sepupu, tlg sedare kemas rumah BARU and online online di kampung. Kampung aku maju tahu?




kay, dalam pukul 9malam aku balik rumah dgn naik motor, sambil tuu duk baca doa. AHAH ;D takutt lerr malam malam bawak motor sesorang. HEEE. oh ya, otw aku balik tuuu, aku hampir jeeeeeee kena langgar :O serious ! nasib baik. aku tungganglah motor mcm biasa, then, aku tak semmpat nak break bila tgk ade Van ni keluar dr junction tu -____- aku menjerit sakan lah, tahu aku jerit apee ? aku jerit MAKKKKKKKK. aku rasa si pemandu van dan orang orang kat kedai makan tuu dgr aku jerit MAKKKKKK. HAAAAHAHAHA.




sampai skrg aku duk ketaq lutut, WUUU, takut. kalau laa.....





Tudles and Assalamualaikum :')







kfine, tak hebat pun entry aku kali ni XD






Labels: , ,



OlderNewer
/>