Mine Space Quote Entry
sementara :']
Sunday, January 29, 2012
Assalamualaikum and Hello :']





hm,


aku minta maaf walaupun aku tak tahu apa salah aku. benda tahun lalu berulang kembali. kau ignore aku berbulan. serious aku sedih :'] kenapalah... kenapa aku?



serious aku rasa mcm org bodoh tunggu sampai sejarah berulang. I mean sweet memory? hm. betul org ckp sejarah takkan berulang.. aku benci ! hm. sayang? mungkin tu hanya boleh diberi dan disimpan oleh kedua orang tua aku selain ia hanya milik Allah SWT. tapi tak salah kan kalau kita simpan sedikit rasa cinta untuk sahabat. semua cinta untuk "orang teristimewa" hanyalah semantara. SEMETARA.





jiwang? tak payah nk jiwang sgt. aku tak jiwang. aku sedih. serious sedih... Twitter dgn Blogger jadi saksi air mata aku. Thanks :']



"oh, how I wish that was me"
#One Direction




kau seolah melarikan diri dari aku.. tapi kenapa..? aku tunggu berbulan sampai bontot kematu menunggu mesej dari kau. yang selalu dimulakan dgn "Peace be upon you". I wish that was me. org yg kau selalu igt tika kau sedih mahupun gembira selain dr kau mengingati Allah SWT dan parents kau. hm, tapi mimpi aku tuu hanya sementara. SEMENTARA :']




Thanks M :']




tiap kali aku terima masej kau walaupun dah berkurun kita tak mesej, aku akan senyum sendiri seolah olah itulah hari yg paling gembira. berbunga hati aku bila sdg bergurau dgn kau. tapi sedar tak yg sebenarnya semua tuu hanya sementara? SEMENTARA :']


"ku cintai.. namun benci"
#Geisha





Tudles and Assalamualaikum :')




OlderNewer
/>