Mine Space Quote Entry
The Black Star Tour.
Monday, February 20, 2012
lama gila tak update. banyak sgt yg aku lalui sebelum ni.. ewahh. HAHA ;D


Assalamualaikum and Hello :)



Avril's concert awesome gile dude/babe. SERIOUSLY. sampai sana lambat duhh. nak dekat pukul 8pm. it is because jam gilaa kat situ plus nak p hantar ummi abah kat Times Square. haha ;D plus polis merata. haduiii.


pagi tuu aku p melepak kat Pasar Seni sambil tuu ummi shopping. okay? "syok sgt" ! nasib baik musik jadi peneman aku. kalau tak... mati !


so, balik singgah mcD nak amek makanan free. al maklumlah. manager situ baik hati sgt ! kan ? haha ;D so?

oohya, selama aku dekat KL tuu terpaksa duduk satu bilik dgn kucing. homaiiii. nasib baik anak kucing. kalau bapak kucing.. ketaq lutut den. Nada namanyaa. sbb tuan dia terlalu obses dgn cerita Na-na-nada Cinta. HAHA ;D katanya dia nak cari seekor lagi jantan. then, buh nama Ricky. homaii. stop it. annoying. HAHA ;D

cakap pasal concert Avril. masatuu aku igt concert dah habis sbb Avril dah ckp thank you. and then, aku pun terus blah dari stadium.. keluarr je. dgr ada lagi ! homaii. try masuk balik. org tu tak bagi masuk because takde cop kat ticket. seriously? damn.


melangkah keluar dgn kesedihan ! jalan jalan. pastu "partner" aku tiba tiba masuk dalam TuneTalk zone for VIP. homaii. aku pun ikut lerr dalam keadaan takut. it is because polis and penjaga pintu tak jaga. dorg duk sibuk menyembang. HAHAHA ;D masuk masuk homaii ! serious aku tersenyummm je sampai habis konsert. dapat duduk kat tempat VIP. seriously, VIP punya tempat tak gila gila. but yang tu lahh okay ! takde lah bising sgt sampai tak dpt dgr apa yg Avril nyanyi ! hhaha ;D


but then, actually it was fucking awesome ! k dah. nanti ade org marah. bye !




Tudles and Assalamualaikum :)

Labels: , ,



OlderNewer
/>