Mine Space Quote Entry
drive? haha.
Wednesday, March 28, 2012
whatsssup? okay. okay.


Assalamualaikum and Hello !


aku baru balik dari latihan kereta. oh, yes ! hari Selasa punya delay ke hari ni. haha. okay. so far dah buat 6jam. baru dua session. setiap sesi 3jam. penat la derr. sakit lutut, sakit pinggang, sakit jari. completeee semuaa ! aku takdelah mahir sgt. yg okay bawa kat jalan raya and parking. yg fail BUKIT. yes ! BUKIT ! tadi time latihan, aku skip bukit, sbb asal aku tarik hand brek, comfirm dia undur balik. haishhh. asyik asyik dia bergerak ke belakang balik. last last, aku tgk line clear. aku main jalan je kat bukit. wth. aku tak larat derr. rasa macam bukit tu tak terima aku. haishhh.



"Wahai bukit yg tak serupa bukit, apa salah aku? sampai engkau tak terima aku? oh, pleasseee. be nice ! be COOL ! pleaseee ! just for me. can ah?" 




time nak balik, PakDin ckp, "okay, jom balik, Fiqah dan okayy dah semua". aku pun dgn nada yg letih "tak okay sgt  pun, dekat bukit asyik fail je". pastu PakDin terus suruh aku buat bukit. and yes, dia dalam kereta tu jugak. Im like.. omg, jgnlah bagi aku gabra. haishh. tetibeee bila buat. lancar jeee. aduyyy. bukit ni mmg saja je la kan. dengki. hm. so, PakDin kata next week baru boleh buat QTI. omg omgggg ! kbye !




Tudles and Assalamualaikum :)


Labels: , , ,



OlderNewer
/>