Mine Space Quote Entry
my result ^__^
Thursday, March 22, 2012
Assalamualaikum and Hello :)



(sebelum tuu, harap maaf. entry ni adalah entry terpanjang. okay? be cool !)



first of all. I miss school. haha. result? okay ^__^ Alhamdulillah. Allah bagi aku rezeki ni. terima dgn hati terbuka dan redha :) Harapan aku nak bagi ummi abah bahagia tercapai. biarlah semua jadii sejarah. sejarah hidup kita. okay, aku dah jadi macam org gila. HAHAHA. sambil aku type, sambil tu aku tersengih, and sambil dgr lagu NajwaLatiff-Sahabat ;)


ha. nak menangis bila sebut pasal sahabat. pasal sekolah. ahhh. pleaseee.


so, skrg. meh aku cerita mcm mana situasi bila aku nak p amek result ^__^ touching gila okay !


first and foremost, aku di ambil oleh Alifah. ahaha. seronok derr naik kereta dgn dia. sama sama nervous. sama sama nak mai skolah lmbt. disebabkan ktorg terlalu nervous, ktorg pusing lake jap. sbb takmau mai skolah punya pasal. AHHA.


so, bila dah sampai sekolah, terus p kat blok knight. k, time tu tgk org semua nervous, aku jadi makin nervous. pastu tgk Sakinah, Shazuwa, Puteri semua dah amek result. semua senyum ja. hm. dalam otak aku "InsyaAllah aku akan berjaya mcm dorang" ye lahh. dorg dpat 7A ke atas okay ! haha. cemerlang habis !


and then, tunggu punya tunggu turn aku amek result... tibalah.. Puan Sormon tanya "nama kamu apa". aku punn jawab "Nurul Afiqah Mohd Johari". okayy. sambil dia cari slip nama aku, aku kutip semua sijil sijil yg ada. sijil berhenti lah, sijil pafa. sijil peka. segalanya lah !


and then, aku dapat slip. okay. aku pun tanpa melihatnya. aku melarikan diri ke tmpt yg sunyi. I mean taklah sunyi sgt. but time tu aku sorang. tgk pelan pelan slip aku sambil mengucap "Bismillah".. aku pun tgk. okay. speechless. aku pun tutuplah balik slip tu. hm. tahu aku dapat apa? 3A. pastu aku mcm nak nangis dah, bukan sbb tak redha, sbb aku rasa mcm dah hampakan ummi abah. but, its okay. at least aku ada A. haha. so, at last aku redha. aku tgk balik slip aku. tgk satu persatu. apa yg A, apa yg B, apa yg C. hm.


pastu bila tgk balik detail.. rupanya...... pfffftt. bukan nama aku ! huaahhhhhh ! seronok tetiba. time tu perasaan aku macam taktau nk ckp apa. nasib tak nangis lagi jee. aku pun pergi bagi balik slip tu. time tuu lah, nervous aku mai balik. terketar ketar. pastu Puan Sormon bagi aku slip yang SEBENAR. InsyaAllah kali ni slip yg betul. aku pun melarikan diri lagi. again sorang sorang. aku tgk pelan pelan slip. aku tgk .... Ya Allah, Alhamdulillah. terima kasih Ya Allah. Terima Kasih. dgn perasaaan yg terharu, sedih, gembira, etc, aku rasa bersyukur sgt dgn result aku. Ya Allah. terima kasih Ya Allah :)


aku dah macam speechless time tu. pastu Alifah mai, Atilia mai. tanya. aku pun bagitau. aku pun ucap Tahniah kat dorang atas result yg dorg dpt.


aku tak telefon ummi sampai lah aku nak balik dari sekolah. dalam kereta, baru aku telefon ummi. time tu Alifah tgh pening fikir pasal hp dia yg hilang time tu. Ya Allah, adee jugak manusia yg nak buat dosa time cenggini. lepas tu baru telefon abah. telefon opah..


pastu lepak jap dekat Tesco dgn Alifah and Sakinah. haha. lepas tuu balik. sampai rumah baru aku call Mak Sedara aku, Ude. haha. k, sorry. lambat pulak bagitau. HAHA !


so. thats all. my story. yg selebihnya.. malas dah nak type. terima kasih kepada semua :


cikgu cikgu (tak sia sia aku kene marah terukk dgn cikgu semua)

parents (aku asyik kene marah sbb malas study, and sbb selalu online)

classmates (yg asyik menggila dgn aku dlm kelas)

dan semua yang men-support aku sejak dari mula sampai lah sekarang. thanks okay? Love youuu alll !


akhir kata, Tahniah kepada kawan kawan aku. tak kisah lah berapa A yg korang dpt, korang still kawan aku and aku still nak cakap Congratsss utk korang :') Bye !




(p/s: jangan marah yee, sbb aku tak nyatakan result aku di sini.
Sila PM/DM/IM/SMS aku kalau nak tahu. hihi)

Tudles and Assalamualaikum :)

Labels: , ,



OlderNewer
/>