Mine Space Quote Entry
rakan Skype
Monday, March 26, 2012
Assalamualaikum and Hello !





memperkenalkan.... rakan skype aku =)



Yus



Yus merupakan seorang manusia yang paling 'Peramah'. saja ja buh gmbr Joe Brooks. nak bagi aku cair la tuu. EEE. kuat merepek. kuat menggedik. sgt kuat bercakap. haha. sekuat TIGER. hoyeahhh.

(p/s: Yus, jgn marah aku yee, HAHA)





Skin


tabiat dia bila tgh skype, aku selalu tak dgr apa dia ckp. mybe mic yg dia guna dah hampir rosak sbb selalu sgt karaoke kat karaoke party. kan? Skin suka layan lagu jiwang. HAHA !

(p/s: Skin mesti tgh gelak skrg)





Anis




okay. Anis start join the group kelmarin. dedulu ktorg pernah ajak dia skype-ing dah. but dia ckp "nanti". Anis mmg kuat makan. smlm, dia asyik makan je, tak habis habis makan. haha.

(p/s: Anis, p cari makanan cepat)Justify Full





Husna




okay. first and foremost aku gerammmm sgt tgk gambar tuu. geram okay ! Husna smlm muncul lmbt sampai si Anis tuu touching. haha. dia ni kuat jugak ber-karaoke. haha.

(p/s: lain kali tukar gmbr tuu. jealous !)









Nabila


Nabila seorang yg pendiam. aku sgt jealous dgn ketinggian dia. sgt tinggi. bagi aku lah. HAHA. kan? dia baru join ktorg skype semalam. rakan gosip yg terbaik. haha :)


(p/s: bila nak belanja aku makan ?)






ktorg selalunya on skype time time macam ni. sampai pukul 4 pagi. lebih kurang macam tuu la. haha. #TeamMenggedik, #TeamSkype-ing, #TeamBorak, #TeamGosip. haha. you're awesome babe !


eh, jap, mana dorang ni? taknak skype eh harini? ooo.








Tudles and Assalamualaikum :)

Labels: , ,



OlderNewer
/>