Mine Space Quote Entry
JPJ :)
Tuesday, April 17, 2012
Assalamualaikum and Hello :)



Alhamdulillah :') Thanks to Allah :')


tadi, aku ada ujian JPJ kereta. pagi tuu aku sgt sgt takut, tapi bukanlah takut tahap kritikal. ala... macam time nk amek result la. sehari sblm tu, taklah setakut time result dah nk sampai depan mata.. sampai jee tsdc, dorang kata, aku sesi 3. what? serious? so, terpaksa tunggu kawan aku. cause dorang sesi pertama. so, tunggu punya tunggu sampailah dorang dah lepas ujian. rupanya, sesi 3 start pukul 2. hm. lambatnyaaa :| so, pergi surau, rehat rehat, baring baring, sembang sembang. 


tiba tiba Anis call, dia ckp, dia kat tsdc. aww <3 terharu pulak bila Anis mai. because nk teman ktorg :') dia siap bawak bekalan minuman dan makanan. tapi sayangnya, time tu, perut aku tersangatlah sakit.. time sesi 3 dah nk start, Anis pun kene balik dah.. sbb dia kene pergi ambil adik dia kat sekolah.


so, tup tap tup tap, pegawai JPJ bagi taklimat bla bla bla semuaa.. barulah start. aku org yg ke 16 dalam sesi tuu. last last jugak la. semua sekali rasanya ada 20 kot. tapi boleh dikatakan aku yg last last ah. tetibe sampai giliran aku utk buat bukit, parking semuaaa tu. uhhh, scary~ pergi kat pondok bagi kad semua, tunggu giliran pulak. buatnya, org yg selang before aku tu gagal parking. 



"Ya Allah~ macam mana niiiiiiiiii."


pastu hujan.. mula renyai je, time giliran aku, lebat pulak. ouhh. aku mmg ter-sgt-lah suka hujan, basah semua ni -__- buat bukit, baca doa semua.. Alhamdulillah lepas bukit. so, special thanks to BUKIT. maafkan aku yee, sbb kutuk kau dlm blog ni. and, terima kasih sbb terima aku :') lepas tu, pergilahh buat parking pulak. hushhh. takutnya.


biasanya time latihan, aku tak pernah rasa takut bila nk buat parking semua. but, time JPJ tu, ramai pulak yg terlanggar tiang. Even, tersentuh sikit jeeeee... Gagal. aku mmg masukkan tayar sejengkal je dlm kotak tuu. and lastly 3 penjuru semuaa tu. so, LULUS. and then, tunggulah pulak ujian jalan raya.


time nombor aku nk dipanggil tu, aku doa sungguh sungguh supaya dpt pegawai yg perempuan tu. Alhamdulillah, perempuan tu muncul pada saat aku mau dia muncul. wahh~ tengok tengok aku dapat jalan A. fuhh~ mmg semuanya berjalan dgn lancar. Alhamdulillah



buat 5 perkara semuaaa, pastu tanya jalan mana.. Even aku dah tau jalan mana kene pergi (sbb kat kertas tu ada tulis), aku tetap nk tanya. haha. time ujian, mmg aku just anggap macam tgh buat latihan r. macam biasaa je. but ada la salah sikit. haha. SIKIT je. dah siap ujian semua, bila sampai kat tsdc tu balik, mmg tgk dah takde org. okay, aku mmg org last. ada lagi 2 org belum sampai. haha. Alhamdulillah.. segalanya berjalan dgn lancar mengikut kehendak Allah SWT :) Aku LULUS :)


sooooo, special thanks to Yus, Ameera and Anis. sbb dorang teman aku :') terima kasih berkali kali to ummi sbb tlg doakan aku and beri aku smgt ! hoyeahh ! thanks ummi :) Love ya ! haha. and thanks jugak kpd sesiapa shj yg wish aku good luck, doakan aku apa semuaa eh? terima kasih. nnt aku bawak jejalan. hihi.




JALAN KAKI je :)

okay. bye :)




Tudles and Assalamualaikum :)

Labels: , , , ,



OlderNewer
/>