Mine Space Quote Entry
sekolah dan QTI. haha ;D
Saturday, April 7, 2012
Assalamualaikum and Hello :)


whatsssup guys !

aku rindu zaman sekolah wehhh. SANGAT RINDU. dulu dulu, dekat sekolah...

- selalu datang sekolah lambat. actually, takde lah lambat sgt. tapi pukul 7.10am baru aku keluarr. lalala~
- time rehat, ktorg satu geng (Yus, Syafiqa, Nabila, Izaty, Ainul, Farhana) akan rehat sekali. duduk satu meja (WAJIB)
- baca doa makan sama sama sebelum makan.
- kumpul pinggan yg ktorg makan. and salah sorang akan hantar pinggan letak dalam besen.
- beli jajan dekat kantin. and then, makan dalam kelas time cikgu mengajar.
- buli Shuan Yoke and Gowri. selalunya yg membuli ialah aku and Yus lah. HAHA.
- main dalam kelas.
- gosip time cikgu takde.

haha. tetibee je aku rindu nak buat semuaa tu. sadisss ! so, yang terbaru. semalam aku buat QTI. gila takuttlah gua cakap lu. HAHA. and terima kasih banyak banyak kat bukit smlm sbb dia dapat terima aku :) and time latihan before ujian pun, hanya SEKALI je dia tak terima aku. adushh. skrg ni, aku berharap dan berdoa agar time JPJ, bukit terima aku. yang peliknya, kenapa before QTI, dorang tak bagi pun aku practice guna kereta baru tu? at least bagi ah aku practice. sbb aku dah biasa kereta lama duhh.

time ujian kat jalan raya, aku punya lah terkial kial nak ubah gear. gear macam ketat sgt. susah betul nak free gear. asyik masuk gear 4 je. tension. tapi okay je sbnarnya. cuma tu lahh. gear. kelemahan aku, aku ni suka angkat clash laju laju. and boleh menyebabkan enjin mati dgn segera. hoho. time ujian, enjin kereta mati 2 kali. first, time nak start bawak kereta, aku p angkat clash laju laju, haha ;D pastu mati. aku tercakap "aisehh" kuat kuat. haha. malu kot. second, time cikgu tu suruh aku p kedai isi minyak, and time nak start enjin blah dari stesen minyak tu, mati lagi. HAHAHAAHHAA. k, sila jangan gelak akan kebodohan aku. erhhh ! 

tension jugak. time bawak kereta tu rasa macam kereta tu terlompat lompat. aishh. haha. so, lupakan ! gtg. doakan aku lulus JPJ yee nanti. aku taknak bazir duit ummi. haha ;D adios guyss !




Tudles and Assalamualaikum :)





Labels: , , , ,



OlderNewer
/>