Mine Space Quote Entry
New life !
Friday, July 13, 2012
Assalamualaikum and Hello !




whatssssupp evelibali.

I mishuall ! ngeh3. dah berbulan aku tak meluahkan isi otak aku ni. sekarang, aku sedang belajar utk berdikari, belajar utk basuh baju sendiri dan belajar utk MENCOMELKAN diri. wakaka ;D 


so far, roommate aku gempak habis. time ktorg seronok, seronok gila, time ktorg sedih, semua senyappp je. tak berani nk tegur satu sama lain. haha.


from left : Naddy, ME, Su, Fiza.

okayy. my kawan tutor pun okayy jugak. semua sporting habis. teringat time first2 kelas which is MUET, semua macam sibuk duk tanya nama, then, semua mcm malu malu lagi, tapi sekarang.. MashaAllah, tuhan je yg tahu, wakakaka ;D 


from left : Syera ( bukan kwn tutor), ME, Jihah, Adila, Nad, Ku, Alia.. 
duduk : Farah HANI !



okay, so far, kawan kawan semua okay. ada la stgh perangai mcm SYAITOOOOOOON. haha, takdelah, tipu ja. 



1st pict : ME and Ku.
2nd : Ku and Syera.



dorang ni yg paling aku rapat. makan sekali, minum sekali, basuh tangan sekali. HAHA ! tidur sekali? TAK !   ohhhhhhhhhhhh, dorang ni jugak budak methodist ! tapi budak methodist ipoh ! awesome kan? macam ktorg ni dijodohkan bersama. HAHAHAHAHAHAHA !



so, cukup tak apa yg aku cerita harini? aku dah malas, ni pun sbb ada time FREE sementara nk tunggu Ku Amyra makan ! hahahahaha ! kbye. #TWEET !






Tudles and Assalamualaikum ;)


OlderNewer
/>