Mine Space Quote Entry
Random
Monday, January 21, 2013
disebabkan aku stress, jadi aku terpaksa meluahkannya di sini. eceywahhhhhhh.


Assalamualaikum and Hello peeps :)


Apa khabar semua? Sihat? Alhamdulillah baik baik saja semua kan? Saya harap semua baik baik belaka di malam hari. Anda stress ke? Tidak? oh, tak mungkin anda tak stress sedangkan saya sejak kebelakangan ni sentiasa stress? SUDAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. #IniSemuaPOYO

okay. macam ni ceghite dia. Lately banyak gila benda yg nak kene settle kan.
  • I-Dica (Hak Orang Melayu)
  • Assignment Agama (Valentine's Day).
  • Quiz Business, Ekonomi.
  • Pre-UPS Akaun and Math.
and what so ever yang banyak sgt laaa. Ya Allah, kenapalah banyak sgt hal duniawi yang aku tak settle kan lagi ni?

walaupun semua ni duniawi, kita kene pasang niat yang kita buat semua benda kerana Allah. setiap perbuatan dan perkara yg kita lakukan kene ada "Lillahi Taala" WAJIB. Dunia ni hanya tempat persinggahan. bak kata ustaz, kita ni ada VISA bila kita kat dunia. Tempoh masa utk kita berada di dunia. Sampai masanyaaa, kita pergilah ke alam yg seterusnya which is Alam Barzakh. yang part tu, aku tak mampu nak huraikan kat sini sbb aku pun ketaq lutut.

Btw, tadi aku otp with Ku. Ya Allah, windunyaaaaaa aku dgn dia. dah laaa suara macam budak budak. tolongla faham. and right now, maksud aku, SEKARANG pulak birthdayyy Syahirah ! ayoooooo. semua ni dirancang atau kebetulan? eceyyy. 

SUDAH LERRR. Aku dah xlarat dah nak type typeeee ni, nanti kalau aku type pnjg2, roommate aku mesti igt aku buat assignment. KONONnyaaaa laaa. dah la. kbye !



Adios Amigos and Assalamualaikum :)

Labels: , , ,



OlderNewer
/>