Mine Space Quote Entry
My Future.
Thursday, July 18, 2013
I got UUM. Alhamdulillah.
Eventhough it's far far away.

Bila fikir balik, jauhnya. padahal hati teringin kan UPM.
Bukan ke UPM lagi jauh berbatu? Serdang kan?

This is UUM la. Sintok je pun.

Bila fikir balik, nak belajar camne nanti? I don't have any friend.
Bukan ke, kat sana nanti boleh cari kawan baru?

Poor me -,-

Bila fikir balik, kos aku ni macam susah je. Haish
Bukan ke kos Perakaunan ni yg aku idamkan selama ni?

Minat lebih penting kan.

And yeah, thats what we call manusia yg kurang bersyukur. Alhamdulillah, semua tu aku dpt hapuskan dalam hotak aku ni. Mungkin aku dah matang? Puih puih. Betul la kot. Dulu, lepas SPM, fikir nak masuk belajar dgn kawan je, itu sebab end up masuk matrik instead of buat asasi kat UIA. 

Semua tu ada hikmahnya. Aku tak dpt universiti yg aku mahu, tapi aku dapat bidang yg aku nanti nanti kan selama ni untuk dijadikan sebahagian dari hidup aku. Kita hanya merancang, tapi semua tu Allah yg tentukan. "Kun Fa Ya Kun".



"IF YOU FAIL TO PLAN, YOU PLAN TO FAIL"



All I want is the great future. Masuk U dah tak boleh nak memain lagi. haha, tak boleh nak belajar ala kadar. Kalau di matrik, mungkin aku belajar ala kadar pun boleh la dpt result tip top walaupun sblm terima result, risau nya kemain lagi dan terkadang aku di perli roommate sbb asyik menghadap laptop tua aku ni. Nak buat macam mana lagi? Obses.

Kalau aku tak dapat nak pick up, I have seniors yoo. Even tak kenal mana mana senior pun. In sha Allah, aku boleh bawa diri. Abah Umi, I'll do my best ! 

May Allah ease everything :)

Labels:



OlderNewer
/>